Usługi Remote Services
Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze
Inteligentne usługi
dostępne bez przerwy
Innowacyjne technologie Bosch, które umożliwiają integratorom systemów zaoferowanie stałego zdalnego wsparcia technicznego i lepszej wydajności. Usługi Remote Services firmy Bosch to bezpieczne i skuteczne rozwiązania wspomagające zdalne monitorowanie, konserwację i obsługę sprzętu do wykrywania pożarów.
Usługi Remote Services
Remote Connect
Bezpieczne i chronione połączenie z centralą przez internet zoptymalizowane pod kątem oprogramowania konfiguracyjnego FSP-5000-RPS. Umożliwia całodobowy zdalny dostęp do narzędzi rozwiązywania problemów z dowolnego miejsca i o każdej porze.Wyspecjalizowani pracownicy serwisu mogą teraz oferować pomoc zdalną, optymalizując wydajność i przydziały personelu.
Remote Maintenance
Dane przekazywane na żywo z systemu przeciwpożarowego można przeanalizować w usłudze Bosch Remote Portal i jeszcze przed wizytą u klienta ocenić, które elementy należy zbadać i ewentualnie wymienić. Na miejscu zintegrowana funkcja obchodu testowego upraszcza konserwację systemu dzięki intuicyjnemu interfejsowi na tablety i komputery przenośne. Wszechstronną dokumentację czynności konserwacyjnych można szybko i sprawnie zapisać jednym kliknięciem za pomocą zautomatyzowanych raportów.
Remote Alert
Aby reagować na zapytania serwisowe szybciej niż dotychczas, Integratorzy systemów, właściciele firm i Technicy mogą otrzymywać błyskawiczne powiadomienia SMS lub e-mail w momencie wywołania alarmu i wystąpienia usterki bezpośrednio z zainstalowanych systemów. Zaawansowane funkcje zarządzania użytkownikami w usłudze Remote Portal pozwalają zapewnić, że odpowiednie powiadomienia niezawodnie docierają do właściwych odbiorców.
Jakie są największe współczesne wyzwania dla firm zajmujących się obsługą i konserwacją systemów sygnalizacji pożaru?
Wyzwania
Korzyści
Potrzebujesz naszego wsparcia?